Tuesday 4 February 2014

Cara Memohon Jawatan Kosong Kerajaan 2014 / 2015 Secara Terus Tanpa SPA!

Cara Memohon Jawatan Kosong Kerajaan 2014 / 2015 Secara Terus Tanpa SPA!

Adakah ada “Cara Memohon Jawatan Kosong Kerajaan” tanpa melalui SPA? Jawapannya ADA!.Iaitu melalui Agensi Kerajaan dibawah kerajaan negeri. 

Tahukah anda dan saya pasti sesetengah dari anda pernah mengetahui akan iklan jawatan kosong kerajaan dilaman web kerajaan negeri bukan? Dan anda memohon secara online dan mengisi borang dan menghantar kepada alamat yang diberikan bukan? Contoh, pasti anda pernah mendengar iklan kekosongan jawatan sebagai pembantu teknik di MARDI dan maklumat tersebut ada dilaman web mardi dan cara anda memohonnya adalah tidak langsung sama sekali melalui SPA. Anda suka?

Tahukah anda ada senarai agensi kerajaan yang bertanggungjawab menyebarkan iklan kekosongan jawatan kerajaan dilaman web kerajaan negeri? Apa yang saya maksudkan adalah satu SENARAI LENGKAP AGENSI SELURUH NEGERI di seluruh negara yang dibuat khusus dan disusun untuk memudahkan anda untuk mencari tawaran kerja kosong di negeri anda dengan mudah tanpa melalui Suruhanjaya Perkhidmatan Awam SPA. Jadi Cara Memohon Kerja Kerajaan tanpa melalui SPA memang ada malah anda boleh memohon secara terus tanpa perlu bersaing (tidak ramai) dengan ramai calon yang memohon.

Jadi  jika anda memiliki senarai agensi kerajaan dibahagian pengambilan pekerja ini, hanya Cuma perlu mencari peluang kerja yang ada mahukan, hantar resume kerja, lakukan tindakkan susulan (telefon/hadir ke pejabat), hadir temuduga (jika dipanggil) dan kemudian berdoa dan lain lain lagi yang sepatutnya. Dengan cara ini, Cara Memohon Kerja Kerajaan yang anda lakukan ini adalah secara terus tanpa melalui SPA.

Adakah anda berminat untuk mengisi jawatan kosong dalam industri penerbangan? Jika anda mahu info lanjut tentang cara untuk mengisi jawatan kosong sebagai Pramugara @ Pramugari dan lulus temuduga syarikat penerbangan cemerlang. Isi form dibawah ini. Ianya PERCUMA.


popo


Nama Anda

E-mail address





No comments:

Post a Comment